fredag, maj 23, 2008

Jag skyller allt på Eva L. Det är säkert inte rättvist men...



Först inspirerar hon mig till att regelbundet medelst fotografier dokumentera min ombyggnation och beskriva den för alla andra. (Möjligtvis säger hon det i en lätt ironisk ton som i så fall fullständigt går mig förbi, jag bara tänker *snilleblixt* så ska jag naturligtvis göra...)

De som känner mig väl vet att jag har lite ADHD. Jag "snöar in i hörnet" och nu har blogen under en månads tid handlat väldigt mycket om "hur man bygger om sitt hem".

Plötsligt mailar E och undrar vart filmtipsen tagit vägen och varför jag inte längre skriver om god musik...

Jag inser att jag har en läsekrets som förväntar sig något av mig. Prestationsångesten infinner sig. Jag får omedelbar skrivkramp. Aj! Oj! Ont det gör!!!

Vad som påbörjats måste avslutas, sådan är jag, envis av naturen, tjurskallig rent av. I detta inlägg återfinns därför några bilder av ett "becoming-of-the-kök".


Men Eva! Redan nästa inlägg ska handla om film och/eller musik! Jag lovar!!!

2 kommentarer:

Regn sa...

Kul att få göra intryck/avtryck/påtryckningar i din blogg ;-D
Kul att se också hur män bygger om ditt kök. Kan jag få låna dom sen?

The Hawk sa...

Låna och låna, jag hade ju tänkt sälja dem vidare till en annan slavdrivare såklart, men för din skull kan jag ju fundera på saken...