onsdag, maj 21, 2008

Hoppsan!!! South Africa, here I come!

Nerikes Allehanda hade en sån där "it-auktion". Jag registrerade mig och var (mest på skoj) med och bjöd på lite olika saker, ett bubbelbad, en elgitarr, en i-pod och en Sydafrikaresa... Nu stängde auktionen och till min stora glädje (och till min ekonomiska förskräckelse) inser jag att jag vunnit (eller köpt, fast lite billigare då) en resa till Sydafrika i oktober.

Holy shit, hade jag verkligen råd med det där? Får väl hoppas det, för jag tror inte att det går att krångla sig ur ett lagt bud. Eller, det vill jag väl inte heller... Jag har velat åka till Sydafrika ända sedan Joppe och Thomas kommit hem och skrutit om sina vinprovningar och berättat om sina fantastiska upplevelser. Det ska bli jättekul.

Nu du Eva, nu ska jag klättra upp till kaffrerbergets platta topp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!
Du kommer får en upplevelse för livet!!!

Hur länge blir du borta?

Janne

Regn sa...

Lycka till! Bara du kaffrar dig hem så småningom, vi need you here i ankdammen också.

The Hawk sa...

Tack så mycket! 12 dagar är det väl, om jag läser programmet rätt...