fredag, juni 29, 2012

Har jag blivit en tråknisse?

Ja det har jag nog, inser jag. För fem-sex år sedan skrev jag rätt intelligenta saker på den här bloggen ibland, men nu blir mest dagavrapporteringar. Jag har lite ångest för det, men jag kämpar på i alla fall. FB är ju bättre om man snabbt ska ut med något till någon man känner, men blogspot har den stora fördelen att den lätt är sökbar och att man inte måste låta sig begränsas av en liten ruta.

Förresten har jag ju sagt från början att jag mest skriver för mig själv. det blir någon slags kronomali i alla fall.

5 dagar kvar till semester - det ser jag fram emot. Och i dag fick jag mina beryktade fotinlägg. Ser fram mot att kunna gå som folk igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I relish, result in I found exactly what I used to be
taking a look for. You have ended my 4 day long
hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

Look into my webpage sprachschule stuttgart deutsch

Anonym sa...

Hi there, the whole thing is going fine here and ofcourse every one is sharing information, that's genuinely excellent, keep up writing.

Visit my web-site ... schulung joomla