måndag, augusti 01, 2011

Mandag i Ponta Delgada...

Jag bkev vackt av Jessika fran jobbet klockan sju i morse, det var saklart inte hennes fel att jag hade telefonen pa, jag vantade samtal fran Philip pa radion sa jag fick skylla mig sjalv. Goda nyheter var det emellertid, sa ingenting att klaga pa.

Vi skulle tanka hyrbilen full och kopa lite dricka pa formiddagen, det tog oss en bra stund att ens hitta en mack, men vi lyckades till slut.

Eftermiddagen spenderades vid poolen, riktigt lata var vi, kan man kosta pa sig efter 4 dagar pa rymmen...

I kvall tog vi en taxi ner till byn och kakade pizza pa en mysig restaurang. Bast att ga och lagga sig nu. I morgon bitti ringer Philip. Vill ni hora far ni lyssna pa 102,8 efter 09.00

Sov gott allesammans! Agnes och Tuva halsar.

2 kommentarer:

FrkLugn sa...

Man kan stå ut med att bli väckt om man är i Ponta Delgada ...

Barnen hälsar så gott till er!

The Hawk sa...

Det tackar vi for! Obrigado!