söndag, juli 17, 2011

Ojdå, två veckors semester har redan gått...

Det är naturligtvis bara stressande att räkna dagar på det sättet, så det ska jag omedelbart sluta med. Vi har ju fortfarande mycket kvar att göra, åka till Azorerna inte minst...

Jag såg Sveriges damer spöa Frankrike igår kväll, det var roligt. Messade Roland och gratulerade till vinsten, han har ju trots allt tränat både Lisa Dahlqvist och systrarna Hammarström. Han konstaterade förnöjt att "jag har lärt dem allt". Typiskt Roland. Sen visade det sig att han inte ens sett matchen. Han var ute på hurtigrutten.

Agnes kom farande med tre kompisar och ville se på film sedan på kvällen. Det gick förstås bra, även om jag var tvungen att ha fem minuter att göra mig presentabel på först. Jag satt i bara sarongen när de kom.

Inga kommentarer: