torsdag, april 21, 2011

Nah, det gick inte så bra...

Var på check-up idag, efter hjärtkonverteringen för ett par veckor sedan. Dessvärre ingen jämn sinusrytm idag, det hade redan slagit tillbaka till 5/4-dels-takt eller vad det nu är för något. Jag hade det nästan på känn, för jag har inte varit fysiskt på topp på senaste tiden, haft lite läskig hosta och en del ansatser till yrsel, inte alls som innan jag blev sjuk, men nu vet jag ju vilka symtom jag ska leta efter och gör det självklart också...

Blodtrycket var bra emellertid och kondisen är ju hundra gånger bättre än i höstas, så det kanske bara är att gilla läget.

Hem till ungarna sen, lite spagge med körre och kerre och så tog vi det bara lugnt tillsammans. Veckan har varit full av aktiviteter och umgänge och i morgon ska de ner till intensiva Skåne så det var nog ganska skönt att få en dag hemma... Agnes blev emellertid inkallad till obligatorisk gudstjänst och var nog inte allt för ledsen för det. Hon kanske fick både gudsmöte och kompisträff samtidigt.

Inga kommentarer: