söndag, mars 06, 2011

I dag var jag som en levande cover på gamla Dag Vag-hiten "Snorbloos"...

(Som i och för sig också var en cover på en gammal Dylan-låt, fast det kunde man inte ana när det begav sig....)

Jag fattar inte hur mycket "sånt där" det kan komma ur en näsa, det är inte så äckligt om vi nu ska prata konsistenser. utan nästan som vatten, alldeles genomskinligt och rinnande. Ett par deciliter har jag nog snutit ur mig under dagen, känns det som i alla fall. Nysningar till detta, ofta i serier om 3 x 3. Bortsett från detta är jag inte särskilt sjuk, men märkligt är det. Hoppas det ger sig till i morgon.

Annars har också söndagen förflutit lugnt. Vaknade vid halvnio, vi hann lagom med frukost innan den unga konfirmanden skulle till kyrkan och Kosovare Aslani-junior till sin träning. Hemlagad pytt till lunch och sedan hann vi se lite av femmilen från skid-vm innan vi åkte till Askersund där Agnes hade innebandymatch. Stryk med 2-1 men det gjorde inte så mycket.

Inga kommentarer: