fredag, februari 04, 2011

Det var ingen slamkrypare...

Mitt i all spänning missade jag att det (visserligen) var samma fråga men med olika antal ledtrådar. Rättvisa är skipad åt alla håll och jag har bjudit alla Stenes femmor på godis idag. (Och också lovat glassfest i skolan på onsdag, vinst eller förlust spelar ingen roll, på den här nivån är det bara roligt att få vara med...)

Vi är faktiskt upprymda allihop, och känner oss delaktiga och lite stolta, alltifrån de som haft de här barnen i förskolan och uppåt... Med all rätt förstås. I den här tävlingen gäller det att vara bred och allmänbildad och det tycker jag att vi har lyckats bra med. Än så länge...

1 kommentar:

Susanne sa...

Jajamen det är vi, jag hoppas och inbillar mig att jag måste lämnat stora avtryck när de gick i trean ;)). Knappast men kul att det går så bra för sötnosarna.