onsdag, december 23, 2009

3 julkort har jag fått i år, tre "riktiga"...

Det kändes så fantastiskt att jag måste tacka offentligt. Tack Mathz och familjen, tack Johan och Katarina, tack Kristina och Alice. Ni är traditioners förkämpar och era kort pryder verkligen sina platser på mitt kylskåp. Jag önskar jag vore lika duktig som ni. Jag har nog gått på den där enkla om att ett e-julkort är lika fint. Fast det är det inte. Dom gör sig sällsamt dåligt på kylskåp.

Det blir väl jul ändå hoppas jag... Klapparna är inköpta, Agnes och Tuva har varit här och lagat köttbullar och griljerat skinka och jag har såklart lyssnat på Pogues och tagit mig en liten glögg. (Jag har lyssnat på Dylan också om jag ska vara ärlig. Hans julplatta får mig på riktigt gott humör.)

Ta hand om er go´vänner. Godspeed.

Inga kommentarer: