fredag, augusti 14, 2009

Systrarna Sandberg, the new hitmakers...

Ända sedan Tuva och Agnes kom tillbaka från Bornholm har jag hört dem sjunga samma musiksnutt. Trodde först den var från "Hits for kids 77" eller så, men så insåg jag att de hittat på den själva. Den är urfånig, jättetöntig, superlöjlig - och ändå kan jag inte låta bli att sjunga den för mig själv:

Jag kommer lilla vän i dag
men jag har just blivit dränkt av en mintchoklaaad
jag måste duscha av mig all den här geggan
men jag kommer om en liten minut

Christer Sandelin, vad är väl du mot detta? Vad är "det är hon jag vill ha" mot "blivit dränkt av en mintchoklad"? Eurovision junior song contest, here we come...

2 kommentarer:

FrkLugn sa...

Haha! Hoppas verkligen inte du blir en sån där otäck managerpappa som vi har sett så många otäcka exempel på.

The Hawk sa...

Du, Bert är ingenting mot mig...