fredag, augusti 28, 2009

Kämpar vidare, trots svåra musarmsbekymmer...

Nej då, så farligt är det inte, jag lovar. Det ska nog kunna bli en och annan utsaga härifrån trots de umbäranden jag får utstå. Men jag funderar allvarligt på att köpa mig en lite bättre kontorsstol till hemmet. Det skulle nog kunna vara bra alldeles oavsett...

Jag har putsat och fejat mitt hem lite grann, gnuggat avlagringar från badkaret, spolat igenom systemet också med någon slags häxblandning som man nästan blir hög av att lukta på, regnet faller tungt tungt utanför och inget utom självgoda "kristallen" finns att se på tv. Kanske läge att ge sig själv en spa-behandling... Lite olja i bubbelbadet, fotfilen fram, gurka på ögonlocken och i morgon träder en ny människa fram; "the new sweet Hawk"... Loveable for all you guys out there. Eller i alla fall lite mer välmående för egen del...

Inga kommentarer: