fredag, januari 30, 2015

Nu är det bara tre veckor kvar

Till vi ska åka till Indien. Jag längtar, om än med någon släng av ångest mitt i alltihop. Jag har ju haft så svårt att gå. Så ont. Har såklart funderat på hur det ska gå. Man måste ju kunna förflytta sig i främmande land.

Det ordnar sig. Fick mitt samtal med läkaren idag. Sa som det var. "Jag måste kunna ta mig till Taj Mahal".

"Har aldrig varit där" sa han, men jag har ju sett bilder och det verkar vara en bit att gå. Men det där ska vi fixa".

Fick mig en dubbel cortisonkur. Det är säkert bara inbillning men jag tycker redan det gör mindre ont.

I övrigt var värdena bra. Bra lever- och njurvärden. Bra kolesterol. Bra blodvärden. Lite förhöjd sänka men inget att bråka om. "Nästan oförskämt bra", sa doktorn.

Det kändes gott att höra. Det finns hopp. Indien, here we come. :)

Inga kommentarer: