lördag, januari 03, 2015

Är det möjligt att komma tillbaka till den gamla ordningen?

Skriva lite oftare helt enkelt? Prioritera blogg framför FB?

Kanske. Borde inte vara så svårt. Vi får se.

I dag skulle jag ha haft Anders och Linda på besök. Av det blev intet. Anders var magsjuk. Det kändes trist eftersom jag längtat efter lite vuxensällskap, men vad ska man göra? Försöka igen på fredag. :) då är han nog frisk igen.

Det här med att vara 52 år (mycket snart) och leva ensam... För det mesta går det bra. Jag är nog lite av en enstöring. Jag tycker om att gå och skrota och prata med katterna. Ungarna är här varannan vecka. Men det är klart att jag känner mig ensam ibland. Jag får inga inbjudningar längre. Vill jag ha sällskap så är det jag som måste fixa det. Och det är väl okej. Antar jag.


Inga kommentarer: