söndag, oktober 27, 2013

Ett inlägg i veckan...

Hm, det är ju alldeles för dåligt inser jag. Och jag vet vad det beror på. Allt är Facebooks fel. Där blir det några rader var och varannan dag. Det är fler som läser där. Jag får lite mer respons. Men ändå, jag borde kunna sköta det här lite bättre, Jag har ju i alla fall hållit igång sen 1/11 2006 - så det är alldeles snart sjuårsjubileum. Det är ju en rätt ansenlig tid inser jag, mycket som hänt under de åren...

Helgen gick fort och innehöll inte mycket substansiellt, lite städning bara, söndagslunch med halvdöva föräldrar, ett par filmer, lite läsning.

I morgon ska vi ha en kompetensutvecklingsdag som jag tror blir givande och spännande, sen ska jag försöka vara så mycket ledig jag kan i veckan, det känns som om jag behöver vila ut.

2 kommentarer:

Britt T sa...

Ser fram mot föreläsningen med Anna Lundholm imorgon :)

The Hawk sa...

Och det blev ju bra! :)