torsdag, februari 07, 2013

Två dagar i Kungsör - och jag är lite mör...

Jag har varit på handledning med vår ledningsgrupp och haft två jättebra dagar, men det är inte utan att jag känner mig lite tom i huvudet i kväll. Det kostar ändå på lite att vrida sig ut och in i andra människors sällskap. Inte för att det var några farligheter eller för att jag inte litar på folk i min närhet, snarare för att det krävs att man "är med" på riktigt för att det ska bli något bra. Det krävs det av hela gruppen. Det får nog bli några "revenge-avsnitt" som kompensarion ikväll, lagom okrävande underhållning.

Kungsörstorp var en ny erfarenhet bland Kursgårdar i Västmanland. trodde nog att jag sett de flesta under rektorsutbildningen annars. Bra käk, trevligt bemötande, lite alkoholisthemsvarning på rummen. Rent och snyggt emellertid. Anka till middag igår kväll, med kikärtstårta och balsamicosås. Helt ok. Dagens älgfärsbiffar var nog ändå godare, för att inte tala om viltpatén vi fick till förrätt, med cumberlandssås till.

Men som sagt, nu styr jag in mot tv:n.

Inga kommentarer: