onsdag, februari 20, 2013

Det är nog snart bara jag som läser den här bloggen...

Inser att det kommer att bli så om jag inte skärper till mig lite. Men än så länge håller jag i, för jag inser att det är mitt liv det handlar om, och om att i alla fall jag kan ha lite nytta och glädje av lite kronologi. Ni andra får gärna vara med på resan också, om ni vill och har lust. Facebook är mer direkt i tilltalet, och man får kommentarer betydligt oftare, men det blir också slarvigare och "mindre". Där kan varje liten hostning väcka uppmärksamhet.

I lördags var vi på Petra Marklund på Conventum. En riktigt bra konsert som nog både jag och Tuva och Agnes uppskattade. Snyggt ljud, snyggt ljus, bra låtar. En skiva till i bagaget så kan nästa turné bli en femplussare,

I söndags var jag först på ishockey och såg Kumlas sista match för säsongen, stryk med 1-2 , Det spelade ingen roll eftersom möjligheterna till avancemang bara fanns om Tranås förlorade mot Mjölby. Det hände inte.

Så var det Ted Gärdestad-konsert i Johanneskyrkan. Agnes, Åsa Wikström och hennes dotter (tillika mitt "gamla förskolebarn") Ellinor sjöng så fint att jag fick ståpäls flera gånger.

Det var väl det hela, ungefär. Bortsett från att jag längtar oerhört mycket efter våren nu. Det är så kallt! Och det slutar aldrig snöa!

Inga kommentarer: