måndag, maj 07, 2012

Dödens måndag

Kan man ha en svartare rubrik? Fullt så illa var det såklart inte men jag var extremt trött när klockan ringde och det är ingen bra början på en dag. Jag har sovit oroligt i flera nätter i rad, jag vet inte om det har med jobbet att göra eller om det är något annat som stör mig. (Fullmånen kanske?)

Vi kom i alla fall upp och iväg och jag var på nätverksträff med förskolan på förmiddagen. Träff med medarbetare från Hardemo efter lunch och så konferens på Stene efter det.

Tuva och Agnes kom hem efter farmorsbesök och cellospelande (för Tuvas del i alla fall). Vi tog kvällsmaten på korvmojjen. De kan man kosta på sig när de skickar ut rabattkuponger, annars är det SVINDYRT med hamburgare från Sibylla.

Sverige-Danmark på teven sen och så var den dagen över. Hoppas på lite bättre ork och humör i morgon.

Inga kommentarer: