fredag, juli 03, 2009

Nu har Tuva och jag kaikat runt i badbrottets ljumma vatten för sista gången på ett tag,

nu är det röda havet som gäller i stället...

Även om värmen varit närmast tropisk den senaste veckan så ska det bli underbart skönt att få komma ifrån ett tag, någon större resfeber har jag inte men däremot en viss förväntan på en härlig vecka. Både Jessika och Charlotte har pratat så varmt om snorklingsmöjligheterna att jag fått något att se fram mot. Undrar just om det kan vara som på Maldiverna, där jag en gång fick se en rumsstor heltäckningsmatta komma simmande under mig, det var en manta, det kanske är mig förlåtet nu, men jag blev så rädd att jag kissade på mig där, mitt ute i den indiska oceanen...

Och i morgon kommer Agnes hem från kollo, älskade stora lilla unge, ska bli gott att se henne igen...

Inga kommentarer: