lördag, juli 29, 2017

Torsk i kvarten

Jag brukar kalla min finaste katt för FRIDOLINA ROLFÖ när jag är på mitt mest satanistiska humör. Det är ett utslag av sarkastisk humor, eftersom jag anser att FRIDOLINA ROLFÖ är ett genialiskt pinsamt namn på en schysst fotbollsspelare. Hon skulle ju lika gärna kunnat få heta ROLFOLINA FRIDÖ. FRIDOLINAS mamma och pappa måste vara kvinnohatande sadister som inte klarar att ge sin flicka ett schysst namn.

Scarface kommer även fortsättningsvis att bli kallad FRIDOLINA ROLFÖ ibland, det är hennes kors att bära. Nu har jag emellertid också bestämt att Skrållan som är en tjurig katt och inte har många rätt ska få heta CAROLINE SEGER. Doris kommer att få fotbollsnamnet NILLA FISCHER och lånekatten Frasse kommer att få heta HEDVIG LINDAHL för att han alltid är på fel plats vid fel tid.

Inga kommentarer: