onsdag, juli 26, 2017

Ska regeringen falla?

Alliansen kräver tre ministrars avgång. Det är stort politiskt käbbel.

Nu har jag gjort en egen korrekt analys av den så kallade IT-skandalen och dess konsekvenser, så nu behöver ni inte kolla mer på nyheterna på tv.

1: Det känns inte bra att okända IT-tjecker sett mitt körkortsfoto eftersom jag ser väldigt kriminell och ful ut. Jag hade tänkt byta nästa år, men nu känner jag att jag vill skynda mig.

2: Tjecker kan inte läsa Svenska eftersom Svenska innehåller vokaler, vilket inte Tjeckiskan gör. Alltså kan ingen hemlig information vara begriplig för dem. De heter saker som Vlk och Svjk.

3: Löven behöver inte avgå. Däremot kommer jag att vilja ha mitt nya körkort gratis eftersom jag anser att jag är miskrediterad av den svenska regeringen som visar gamla fula bilder av mig.

Så. Nu vet ni. Problemet löst. Alla kan sitta kvar.

Inga kommentarer: