onsdag, december 31, 2014

2014 - en bild i månaden...

Jag måste fundera på hur jag ska sammanfatta 2014 i ord.  Med hjälp av "En bild i månaden" skulle det kunna se ut så här:


Januari: Dominikanska Republiken. En bra resa. Att få se valarna var fantastiskt!


Februari: Jag slutade jobba i Kumla och började ett nytt jobb i Brickebacken. Det var det bästa jag kunnat göra. Tack för att jag äntligen tog mig ifrån min gamla arbetsgivare. 26 år var minst sex för många.


Mars: Jag fick jätteischias och blev liggande på soffan i flera veckor. Fick se lilla Scarface komma in med sitt första riktiga byte.

 
April: Tog med min pappa och Tuva på Björn-Afzelius-konsert i Växthuset. Det var fint.

 
Maj: Min mamma hamnade på intensiven och det var lite krisigt ett tag. Men det ordnade upp sig. Det roligaste som hände: Tom Bombadills återförening på Biblioteket.


Juni: Fina dagar i stugan.


Juli: Fina VARMA dagar i Lettland och i Riga.


Augusti: Eldkvarn gjorde en toppenspelning vid Sjöslaget. Plura var i toppform. Det spelades massor med hits. Tuva och jag diggade.


September: Läskigheter på altanen. Men jag var modig. ;)


Oktober: Besök av gamla goda vänner. Det var så roligt att träffa Hasse och Tina.


November: Dylanmässa i Johanneskyrkan. Johan, Agnes och jag spelade och det lät bra. Riktigt bra.


December: Kan inte släppa att det var så jäkla svårt att söka visum till Indien... Men nu är det gjort. Vi har fått sms från ambassaden. De behandlar vår ansökningar för fullt. :)

Inga kommentarer: