måndag, augusti 27, 2012

Det känns som om jag tappat lite av uthålligheten...

Det här året har jag inte stått upp för min tanke om ett inlägg om dagen. Jag antar att det beror på att jag hamnade i facebookträsket till slut och att det faktiskt blir mer respons och kommunikation runt det jag skriver där. Det känns lite synd i alla fall och jag ska försöka skärpa till mig, för här har jag ju ändå snart sex års händelser och tankar i någon slags kronologi. Det har flutit mycket vatten under många broar på de där åren och även om inte allt varit enkelt och roligt så är det mitt liv, på gott och ont.

Tuva och jag stack in till Marieberg när arbetsdag och skola var slut. Hon behövde ha ett par nya dansskor till Discodansen börjar på torsdag. Och i morgon börjar cellon (samtidigt som det är fotbollsträning). Tänk vad fort man kommer in i vardagslivet igen efter en semester. Vi käkade där också, och träffade Agnes och hennes kompisar som åkte med oss hem. Mycket mer än så blev det inte den här måndagskvällen i augusti 2012. Men det räckte.

Inga kommentarer: