tisdag, juni 08, 2010

Till Hallsberg två dagar i rad...

Så kan det bli när inte passmaskinen funkar ena dagen. Nå nu är det gjort i alla fall och barnen får nog sina nya pass innan resan.

Tuva var inte nöjd med sin namnteckning, det förstod jag på henne när hon sa "jag skrev det fulaste jag kunde" och försökte le lite modigt. Jag tyckte i alla fall hon skrev jättefint och det sade jag till henne.

Två veckor kvar till semester. Här är lite bilder på hotellet. Ser ganska inbjudande ut faktiskt. Vi kan nog dansa små grodorna runt någon palm hoppas jag.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Du vet väl att bibblan ligger intill polisen? Se till att komma in och hälsa på nästa gång! Men... nu lär det väl dröja fem år tills nästa gång du besöker järnvägsknuten? Eller? :)

The Hawk sa...

Nä mitt pass går ut om två år. ;-)

Vi borde ha hälsat på, jag ville ju kolla upp utbudet av vuxenfilmer om inte annat... Men jag var dödstressad tillbaka till jobbet.

Nåväl, nästa besök blir för att hämta ut passen och då kommer jag in och vill ha kaffe.

Katarina sa...

Du är så välkommen! Fast jag har bara pulverkaffe...