onsdag, juni 23, 2010

Hola! (Olla!)

Nu ar vi har i detta semesterparadis dar vi kamperar ihop med en massa andra blekfeta svenskar, alla lika ivriga att fa lapa i sig den Canariska solen och den Canariska sangrian...

Jag har inget att klaga pa, allt ar valordnat, snyggt, lagenheten ar fin, havet blatt, men det kanns anda som den mest "turistiska resa" jag nagonsin varit pa. Inte att undra pa kanske... Ar man backpcker sa ar man.

Na, ungarna trivs, maten ar helt okej, sol har vi fatt sa det racker och blir over, jag vet inte varfor jag kanner mig som jag gor. Egentligen tror jag bara det handlar om att slappna av och kanna sig som hemma. Far val leta oss ut och upp i bergen sa blir det nog lite mer spannande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flyt med och njut vännen!

The Hawk sa...

U bet! Jag flyter som en korkskruv.