onsdag, september 16, 2009

Tillbaka i världen idag, det gladde mig att den stod kvar och att det mesta var sig likt...

Att hålla sig på hemmaplan i en vecka är skitjobbigt inser jag, det känns som om man inte har koll på någonting alls, så kommer fantasierna om allt det där som händer utanför fönstret.

Kändes rätt skönt att få käka lunch med Linda i dag och få svaret "inget" på frågan om vad som hänt under min bortovaro. "Det är bara alldeles vanlig tråkig höst"...

Hem och sova ett par timmar sedan innan ett besök i MOAB-hallen där Kumla spelade sista träningsmatchen innan seriestarten på söndag. Linden från Eskilstuna var och hälsade på och fick se sig slagna med 4-3. Sju vinster, en oavgjord och två förluster på tio träningsmatcher, det är ett rätt bra facit. Får se hur långt det räcker i serien sen.

3 kommentarer:

Agnes sa...

Jag tycker iaf inte hösten är tråkig.. jag fyler juh år på hösten och jag tycker att hösten är finast

Agnes sa...

snälla kan du inte kolla min blogg jag skriver varge dag<3333:)

The Hawk sa...

Hej Agnes!

Jag brukar kolla din blog varje dag nästan. Roligt att du börjat skriva mer!