måndag, juli 30, 2007

Jag vet inte vad som for i mig.


"Jag är så lycklig för jag är på Factory outlet!!!"

"Agnes och jag ska åka till Marieberg och leta efter ett par mjukisbyxor", sade Lise igår.

Jag vet inte vad som for i mig, vad det var som triggade mig, jag trodde det knappt inte själv när jag hörde mig säga "Kan vi inte göra en utflykt i stället? Kanske till Vingåker och den där Factory outleten?"

Jag menar, hur dum får man bli? Klart hon nappade och en timma senare satt vi i bilen på väg mot Vingåker. Jag kände ångesten växa. Men det var bara att bita ihop.

Dyrt blev det, fast Lise påstod att vi tjänat flera tusen på den lilla utflykten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan
Låter som ngt för mig, men kanske var det så att ni sparande och inte tjänade tusen lappar på er lilla utflykt:-)

Anonym sa...

sparade

The Hawk sa...

Apsilut.