onsdag, april 03, 2013

Sommartid är svårt!

Insåg jag i morse när jag skulle infinna mig på Vialund 07.15 för att bära stolar och bord inför dagens kompetensutveckling. Det var ju kvart över sex, egentligen. Det innebar att jag fick gå upp kvart över fem, egentligen. Jag var så rädd för att försova mig så att jag knappt kunde sova, så det kan inte ha blivit mer än ett par timmars sömn.

Nå, det blev en bra dag i alla fall, med en intressant föreläsare. Christina Boork Schillgaard. Ap-träff med Kumlasjön direkt på det och så iväg till Skogstorp för att ha utvecklingssamtal med egen dotter. (Som dessbättre verkade klara sig förträffligt bra i skolan.)

Efter det var jag helt slut och åkte hem och somnade framför Sveriges mästerhoppare eller vad det nu kan heta, simhoppstävlingsprogrammet som jag som tur är egentligen inte alls är intresserad av. (Eftersom jag nu inte vet hur det gick.)

Inga kommentarer: