lördag, oktober 14, 2017

Regression till 15-årsåldern?

Jag vaknade 12:36 idag. Så länge har jag inte sovit på 30 år tror jag. Jag somnade visserligen i soffan i går kväll, men det var inget större drama, jag bara reste på mig och gick in i sängen och fortsatte sova.

Jag vet inte om det är efterdyningar efter att ha gått omkring och känt mig risig i en hel månad eller om det var något annat. Tycker i alla fall att jag mår lite bättre idag. Kanske var behövligt. Eller också var jag lite psykiskt slut efter en vecka på jobbet som innehållit "det mesta".

Lise var hemma och käkade igår kväll. Agnes hade slängt ut henne för att kunna ha förfest. Nu har vi inte bott ihop på tio år snart, tänk vad tiden går. Det var i alla fall trevligt.

Idag har Tuva och jag varit i Hallsberg och käkat på Oriental Palace. God kinamat till mycket rimligt pris. Synd att det inte ligger i Kumla.

Kvällen får gå åt till binge-watching av Mindhunter. Ny serie på Netflix. Fruktansvärt bra två första avsnitt. David Fincher har regisserat.

Inga kommentarer: