söndag, juni 15, 2014

Skön fredag och lördag...

På jobbet hade jag en mycket trevlig fredag först. Planeringsdag med besök på "Tant Grön" i Vintrosa, en jättefin handelsträdgård med tillhörande fik och servering. God mat fick vi och jag tror alla var nöjda.




Sen åkte jag och handlade lite mat och ett litet bord till stugan och så kom Agnes och Emanuel. Tuva skulle med sin mor till Stockholm för att gå på 1D tidigt dagen efter så hon kunde inte följa med, men vi körde till stugan, eldade upp gamla trädgårdsmöbler till mitt i natten och grillade och hade en fin kväll.

 


Idag var det den 14/6 - min namnsdag! Stort. Agnes gjorde finaste jordgubbstårtan till min ära och gick dessutom till Kvarngården och hämtade min mamma så hon fick komma ner och fika också. Min pappa var också med, men han körde (permobil) själv.


Varmt och skönt ute och inget att klaga på. Ibland är det gott att leva.

Inga kommentarer: