lördag, maj 31, 2014

Det skulle bli en regnig lördag...

...men vädret var hyfsat, så det blev en utedag för oss till slut...

En runda förbi Marieberg, tjejerna ville handla sig lite kläder och jag gick in på Ö&B och köpte lite smått till stugan. Lite träolja, engångsprylar, grillkol, livets nödvändigheter helt enkelt. Och en trädgårdsbuddha i äkta plast.


Foto: Mina barn köpet kläder. Då går jag på Ö&B och fyndar!!!Foto: En äkta trädgårdsbuddha i genuin keramisk plast. Ingen trädgård är komplett utan en. Tack Ö&B för att ni finns!

Vi käkade lite kinamat på Saigon och åkte ut till stugan sen. Oljade altangolv, tvättade utemöbler, fixade med lite av varje. Liljekonvaljer plockade vi till min mamma. Hon lär väl knappast komma dit mer. Eller det kanske går med färdtjänst?

Hem sen och nu har jag gjort äppelpaj. Blev så sugen. Varför blir det så?

Inga kommentarer: