söndag, juli 07, 2013

Hoppsan, här var det extremt tunt med uppdateringar...

Nå, det är ju semestertider gubevars, och så värst mycket har det faktiskt inte hänt. Vädret har varit lite fram och tillbaka så det har inte blivit så mycket utomhusaktiviteter. Fast idag är det fint! :) Men då är jag inne, tvättar kläder och packar lite inför vår Estlandsresa i morgon.

Jag hoppas det blir bra, tror det, har hört mycket positivt om Estland på senare år och jag har ju faktiskt aldrig varit där. Nytt land att sätta på kartan alltså. 375:te staden i 38:de landet får jag märka ut på Tripadvisor. Fast egentligen vill jag nog ha det till lite mer. Väst- och Östtyskland var jag ju i när de fortfarande var separata länder. De brittiska öarna vet jag inte heller hur man räknar riktigt, det blir bara UK och republiken Irland på tripadvisor, men Skottland är väl ändå ett land? Wales också? Nordirland? Nå, det kanske mest är av akademisk karaktär...

Inga kommentarer: