lördag, september 15, 2012

Jobba jobba jobba...

Lite som den gamla hejaramsan känns det just nu. Tycker mest jag befunnit mig på kvällsmöten den här veckan. Så blir det med automatik, när man jobbar mot förskolan enbart. Annars är det i princip samma jobb.

Hann jag med något annat? Jo jag var och lyssnade på Jonas Sjöstedt på folkets hus i torsdags. Han höll ett intressant anförande och på riksplanet är jag alldeles säker på att jag är vänsterpartist. Det är svårare att säga detsamma lokalt. Här finns så många bindningar till socialdemokratin. Inte så bra. Agnes följde med, men var måttligt imponerad...

I går var jag dessutom hemma hos Per B och drack rödtjut och spisade italienska charkuterier på hans "osteria". Mycket gott, mycket trevligt!

Idag har jag varit och handlat, tvättat ett par maskiner, klippt halva gräsmattan (innan batteriet tog slut). Får se om jag hinner resten ikväll eller om det får bli i morgon.

Inga kommentarer: